Friday, October 22, 2010

exams,hot,GAMBATAE!!!!!\(^O^)/~

:) 也该告一段落了!:)
擦干泪水,眼睛更明亮。
i can see sparkling stars in your eyes:)

考试考试考试考试考试!!
考试。

exam makes my life bored..
的确。除了对着书,就是书,书,书...
有完没完!?
而且我们会浪费2个星期多3天来烧纸烧钱,一点也不环保!!
还要是考了,得到的只是2 digits number to proof your ability to memorize dead stories!!
拜托,我的能力不是你的分数能限制的!!
out of you, im free to be myself n i'm perfectly possible for everything.
我很好,我很棒!我超屌!
捧着你的数字滚吧!!用你的分数捆绑你自己!!我不稀罕!!
虽然这么说,还是很在意的。。
无奈

念书吧!
又是书.......

haish~


besides,最近的天气真的很不像样!
我很清楚,从11/10以后,天气就到像鬼!!
很......................................糟!
热热热热热热热热热热热热热热热

有啊!是有场雨。
考试的第一天早上,浑浑沉沉下了一场。
然后又好像没事一样,
热热热热热热热热热热热热热热热热。。
头昏脑胀!!
告诉你,那雨是六天以来的唯一一场雨。
现在算来更糟!!第七天下雨后就没了,一直到现在,大概是第十二天了。
我的天!!
救救我吧~~~~~
今天更是可爱~雷打了几个小时却不见一滴雨。
伤心哟!

天气应.............该有转凉ho.......
是有啦,风,雷。
感觉好像要下冰雹,天气很干。
缺水啊~~~~~~~~~~~~~~~~~


i found that bsd's McD makes me fear..
i dont know why...feel strange and.. scary..
i dont feel comfortable being there(alone)..

总共有22张paper要考!!
the first week passed!!! 10 papers had done!!!!!!
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~~
fight fight fight!!!
这次哦~很感动捏~
friends will text each other and wish each other good luck..
Wen,pinky piggy,flighty kitty...:)))))))))))
SO LOVELY~~~
owh! love'em soo much!!
and i received a text which shocked me till the sky!!!!!!
WOW!!!O.O!!!!!!!tat's cool!!



mmmm......i gonna KEEP FIGHTING !! and the day we finish our last paper, we decided to go
CHEONG K!!!! weeeeeeeeeeeeeeeeee~~~~~HOHOHO~
FABULOUS!!!
\(^O^)/~~


life is, make use of every moment.enjoy it till the last!!\(^O^)/~~~~~

No comments:

Post a Comment