Friday, August 12, 2011


















:)
真不知从何说起。
当她把灯关了,有人捧着闪着烛光的东西进来,我就知道,出事!

不 是没有想象过,不是没有期待过;因为太过期待,太过渴望了,所以不想让自己失望,也有些抗拒,然而万万没想到所有的梦都成了活生生的,在眼前跳跃的事实。 我太开心了!! 一时之间反应不过来。千千万万的感激,致:所有为此付出的人(精神,money money,organizing,and every piece of effort)尤其是》》Shar & Kai. 她们的付出超越其他,没有他们的话,我也不懂会变成怎样,或许就像从前一样平平淡淡,they bring DIFFERENCE this year! :D 很感动。

本来打算早点去学校的,然后在AB之间跑来跑去,不让任何计划顺利进行,hehe~ 打算去找我的爱讲话讲话,BUT!!我到学校的时候,我的爱已经在我班了,LOL.计划失败,就跟大家聊天啊~越讲越讲人越少。我是看到了,剩下我的 爱,Weijin跟我聊天。看着别人在外面忙啊忙,跑来跑去,我忘了自己的mission.== talk talk talk,忽然Gwen把灯关了,Shar 捧着里蛋糕走进来,后面跟着一大队人马,场面真的想去打仗,一点不夸张!!伴随着蛋糕的香气和闪闪动人的candle light,《生日快乐》唱得真好听,其中原因,我想是因为他们是我最亲爱的朋友们,他们为我唱的歌!:DDDD
\(^O^)/~wooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!
好感动~
:)

Kai then gave me a box.i first thought it was a box of card or notes from friends,but when i opened it,there was just 2 envelop inside,and a note written by Kai.I wonder why so mysterious.Opened the envelop,it's a card(?) looks like a postcard--with picture of volleyball court.the postcard is filled with 'my love(COCO)'s ' writting.. I was blurr,what is she writting!? o.O? tak faham apa pun!then i read it again...
OH!!
red through the note written by Kai,OH!!
it's a GAME! wow! TREASURE HUNT! COOL!!!!XD

终于下课了,游戏开始了。

我的hint是:




 








1.My Love ,Coco.♥♥
2.Class teacher 5B,Ms.Ng Sok Ching
3.Berd n the gang,as it shows
4.Shar then happy one C:
5.KX+ volleyball siao kias XD
6.Gwen, the PLAY.
7.Kai,the LOVE
8.Wendy ;)


:D 其实这些照片记录着这五年来,在学校发生的点点滴滴,我们的事。
Awwwwwwwwwwwww...so SWEET!!
真的很感动~~真的很很很感动!!!不知道该说什么,就这样五年的事情从记忆中跳回出来,跟着图片和文字的踪迹,从演了一遍,我的中学生涯。真的感动。:))
Awwwwwwww~好爱你们哦~~
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
最后,拼出了‘INTELLIGENT’ ,回到了目前的班。原来那是最后一站,有种众里寻他千百度的感觉XD
大家聚集在外面,给我一个圆圆的\(^O^)/card!!!
\(^O^)/\(^O^)/~Happy~ :DDDDDD其实我还蛮想拥有一个大家签名的卡;) 收到那个其实我很开心了\(^O^)/
没想到..............................................
Kai keep saying 的礼物,'软软的Camera'出来了。8O!!!8O!!!O__O!!!
OMGGGGGGG!!! IT'S HOLGA!!!!!!! IT'S A LOMO CAM!!!!!!!! omgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgmogomgomgomgomgomgomgomggggggggggggggggggggggg..
天啊!!!之前彩排过的,我该给的反应都不知道去了哪里..其实想过的,自从Berd很自信的跟我讲一定会给我一个Cam后,虽然知道不可能实现的几率超出可能,但还是会小小38,想一下如果真的收到了应该怎样,开心的大喊大叫?因为感动哭到乱七八糟?觉得他们花太多钱而叫他们还回去?会愧疚吗?会开心吗?应该怎么表现才显得真的,诚意的感谢?怎样才不会看起来在敷衍?我应该做什么???
唉~
我真的不知道该怎样,我真的很被爱(*^__^*),im grateful,thankful to all of them!ESPECIALLY the 'committee'--Kai,Shar,Gwen :DD
yerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... Thank you leh~

First shot was taken by me :) 很激动!!\(^O^)/\(^O^)\(^O^)/
they bought the HOLGA cam + Smiley Flash + 1 film :D
TQTQTQTQTQTQTQTQTQTQTQTQTQTQTQTQTQTQTQTQ

很开心。就像Sharon讲的,我很被爱。很感动。真的不太懂怎样表达,只好一直keep on repeating.

The first one wish me is Deadea,she called me in the middle of the night,once it reached 3th Aug :)
My LOVE,coco ,the first text me xp~ (my phone automatically off d coz out of battery,paiseh la~)
PY,the first wish me face to face! :D
Shar,she's the one take over the CAM thingy since Berd called off suddenly at last min..She wakil to buy the HOLGA,ma-fan-ing her parents to go far far to buy it,THANKS!!!!!!!! paiseh la~ really thank you~~ :)
Kai,planned the Treasure Hunt game.At first, i feel so kesian,i have to run here n there looking for those envelopes n 'alphebates' to redeem my present:( , but then i found it was really meaningful.Like it Much!!!!!! :D
Gwen,help in making those cards xp
Cake + HOLGA:
Kai,Shar,Gwen,Coco,KX,Deadea,Wendy,Alee,Shii,YNee,KWK,WeiJin,Azrin,
WeiSeng,ZQ,Aaron,Kent,WS,Berd,KDD,Reuben,Siauooi,Josh,WC,Eddy,Junkiat,
Hunnie,LY.PY,Munyee,Sueanne,Beatrice,Vera,Nat,Wanping.
Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww..
YOU GUYS ARE SWEET!!!
once again, im thankful n grateful for all you guys did!! thanks for the celebration! thanks for the wishes,thanks for everything!! i'm really very happy!!! \(^O^)/
Im so be loved.. :)
APPRECIATE MUCH!!

What an UNFORGETTABLE 17th Birthday\(^O^)/
Thank you,谢谢, Terima Kasih,Nandri, Kam-sa-ham-ni-da,Arrigato,Merci
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
best wishes for everyone,be the king of insects--
SWEET!! :D

No comments:

Post a Comment